torsdag 4 augusti 2011

Bara en massa jobb

Denna veckan har varit jobbig!!!
Som om det inte räckte med 82 timmars arbete förra veckan på 6 arbetsdagar så hände det en hel del obehagliga händelser (inte på arbetsplatsen men i anknytning till det).
Vilket i sin tur nu gör att jag inte riktigt känner samma glädje att jobba. Eller det är oxå fel att säga, för det är fortfarande lika roligt på jobbet och med våra fantastiska boende.

Men jag är rädd och känner mig ganska otrygg. Igår hade jag ont i magen, ont i huvudet och var illamående hela dagen och det blev inte bättre av att veta att jag skulle ha sovande på jobbet. Och det blev ett misslyckande, jag fick åka hem och någon annan ta natten.
Så himla typiskt att när jag trivs så himla bra på jobbet och så händer det något sånt här.. Inte kul!

Ska prata med chefen på måndag så får vi se hur mycket mer jobb det blir.

Tänkt att det ska vara så svårt att lyckas..

Inga kommentarer: