lördag 16 juli 2011

Örebroare

Jaha, då var man Örebroare igen! 

Flytten idag gick oerhört smidig och lätt vilket kändes skönt.

Lite seg nu framåt kvällen är jag allt men jag kämpar på och försöker packa upp så mycket jag bara orkar eftersom jag jobbar nästa vecka och kommer bara hem och sover. Och då vill jag inte komma hem till ett kaos och känna att det är stökigt och tråkigt.

Imorgon hade jag först bestämt mig för att jag skulle besöka någon kyrka på förmiddagen men jag kände att lusten inte riktigt infann sig utan det kändes mest bara jobbigt. 
Så istället blir det nog lite lyxfrukost framför en film på förmiddagen innan jag bär ner alla tomma kartonger i källaren och fixar lite till.

På måndag morgon kommer Anna på frukost innan hon tar tåget vidare till Göteborg. 
Det blir mysigt! :-)

Nej nu ska jag packa upp en kartong till och sen bädda sängen.
Bilder på nya lyan kommer så fort jag kommit lite mer iordning :-)

2 kommentarer:

Therese Svanbäck sa...

Vad kul att det gått bra för dig! Det blir spännande att se bilder från ditt nya hem...jag är förväntansfull - du har ju smak, bruden!
Saknar dig dock redan.
Många kramar
/Therese
PS. Paulina hälsar DS

Elisabet sa...

Tack vännen! ;)

Kanske blir lite bilder efter storstädningen idag.. Efter en vecka med olidligt mycket jobb så känner jag att den rena tvätten från förra veckan faktiskt måste hitta sin plats igen och dammråttorna måste utplånas ;) hehe

ni får komma förbi på en fika någongång när ni är på shoppingtur i Öret :D

Nja smak vet jag inte.. Jag försöker.. Men det tar TID att få det som man vill har jag märkt. Och man ska hitta dom där perfekta grejerna som finns i huvudet ;) haha

Kram på dig och hälsa så gott tillbaka till Paulina :)