fredag 5 augusti 2011

Bilder ifrån lägenheten..

Mitt lilla sov-kryp-in. Känns jätte skönt att kunna dra för och inte ha sängen mitt i rummet som jag hade i Linde.

Del av rummet, här blir det en ny tv nästa vecka :)

Med hjälp av bokhyllan skärmar det av lite till köksdelen iaf :) 

Kunde varit ett lite större kök men det räcker bra till mig. 
Det viktigaste är att det är en ordentlig spis och ugn..

Hallen

Här ser ni mitt fin fina duschdraperi som min bror valt och jag fick i inflyttningspresent. 
Haha sorry brorsan men det byts nog ut ganska snart :D 

2 kommentarer:

Maria sa...

Åh vad fint du har det!
Vad kul att du lade upp bilder från lägenheten :D

Vilken färg kommer du ha på draperiet?
KRAM

Förresten, skulle man kunna säga att lägenhetens färger är svart, vit, trä och brun?

Therese Svanbäck sa...

Ååh, vad fint då fått det!! Där trivs du, föstår jag.
Många kramar
/T