fredag 21 januari 2011

HELG!!!!


Ikväll har jag jordens värsta huvudvärk! :( 
Och är sjukt trött efter ännu en vecka med usel sömn..

Så nu ska jag packa upp det jag har handlat, diska och städa det värsta och sen inta soffan.
Det finns en stor risk att det är just i soffan jag kommer tillbringa hela min helg. 
Mycket film och sovstunder låter som ett bra schema. 

Kan gå ut en sväng på söndag eftermiddag för att gå till kyrkan tror jag men det får nog räcka för denna helg. 
Och nästa vecka hoppas jag verkligen på mer sömn för annars kommer jag inte hålla ihop :S

Hoppas ni alla får en härlig helg!  

2 kommentarer:

Therese Svanbäck sa...

Låter som en helt perfekt helg, tycker jag.
Hoppas vi ses på söndag så du kan få din lilla och försenade födelsedagspresent.
Massor med goa kramar till min favvo-tjej!!

Anonym sa...

Söt kudde!