torsdag 3 februari 2011

Idag är ingen vanlig dag...


.. För det är Therese födelsedag! HURRA, HURRA, HURRA!!!

Idag fyller min fantastiska vän Therese! Så idag ägnas bloggen till henne :D
Bara för att hon är en sån fantastisk människa och vän!
  Och jag ska få gå dit senare och fira med en kopp te! :)

För tårta kan jag inte äta nu tyvärr..
Fast jag lider inte så mycket, jag kör numera LCHF. 
Det funkar fantastiskt bra och som sagt så är det inte så jobbigt, men det är klart att man skulle vilja kunna äta tårta men det är inte för en evighet och det kommer många fler födelsedagar i framtiden ;) 

Grattis vännen! 

1 kommentar:

Therese Svanbäck sa...

Ååh, underbara Elisabet! Såg inte förrän nu att du tillägnat ett inlägg till lilla mig. Du ska veta att du är en underbar människa och jag är så glad att jag träffat dig!
Allt gott till dig, min söta vän!
Kramizzar!