söndag 16 januari 2011

En paus

Om man slår upp orden paus så får man upp "ett kortare uppehåll eller avbrott".

Och det är precis vad jag tänker ta mig, en paus.

Jag har packat en väska och nu om en stund åker jag ut till mamma och Kurt på landet och imorgon tänker jag spendera min dag inomhus med min underbara vovve och inte göra så mycket alls. Gå runt i myskläder, osminkat och med håret bara uppsatt i en tofs. Det är så min dag imorgon kommer se ut. Ett kort uppehåll ifrån allt annat.

Har sovit så himla dåligt denna veckan och min ork är långt nedanför noll.. Så för att orka med resten av veckan tar jag en dag för att kunna laddar upp batterierna lite.

3 kommentarer:

Therese Svanbäck sa...

Hoppas du får det skönt på din time off! Det kan man absolut behöva ibland.
Ta hand om dig, vännen!

Elisabet sa...

Haha ja det blev ju inte mycket med den pausen... Kände ångest över att få frånvaro och att jag måste prestera så himla bra där nu så jag åkte iväg till skolan iaf och det måste jag göra imorgon oxå.. Så det blir ingen vila här inte. Vi kör 150% till det inte håller längre helt enkelt!

Anonym sa...

Puusa musiken nu ;)