söndag 2 januari 2011

Söndag


Mitt hjärta gråter men min mun ler,
Mitt "glada" yttre är allt du ser,
Ingen vet hur jag egentligen känner,
Inte ens mina närmaste vänner,
Med dom kan jag sjunga, skratta och tralla,
Medan jag i nästa ensamma sekund låter mina tårar falla,
Egentligen vill jag bara vara glad,
Men jag känner mig som trädet som förlorat alla sina blad,
Borta är min lycka, livsglädje och mycket mer,
Mitt hjärta gråter men min mun ler......

Just nu passar denna text väldigt bra.. 
och jag vet inte vad mer jag ska skriva så det blir allt för nu...

1 kommentar:

Therese Svanbäck sa...

Det är OK att känna så. Det är tufft just nu och du kan bara koncentrera dig på att orka ännu en dag.
Men en dag kommer det att vända och en gång kommer du att kunna stråla igen, precis som jag sett glimtar av i dig.
Jag tycker så mycket om dig, min vän!
Sköt om dig!