söndag 25 december 2011

Körkort!!

Idag när jag kom hem såg jag att det efterlängtade brevet hade kommit! ;-) jag får hämta ut mitt körkort :-) wwiiee! Känns lite roligare med ett litet rosa plastkort än pappret som jag fick av inspektören. :-) imorgon blir det lite shopping. Men sen då? Vad gör man nu? Jag vill ha vardag och skola igen..
Känner mig lite ensam såhär på juldagen och inget bra på tv finns det heller :-S
MEN jag har iaf ett körkort att glädja mig åt trots en ganska tuff jul.

Hoppas ni har en härlig jul!
Kramar

3 kommentarer:

Maria sa...

STORT grattis ännu en gång Bettan! Kul att kunna åka någonstans om man inte har något att göra :) Körkort är bra.

Du får ha ett TOPPEN nyår!
KRAM och FRID

Maud sa...

Grattis till ett "riktigt" körkort!
Tack för hälsningen till mig genom Maria.
Kram goa Elisabet från Maud (Marias mamma)

PS: Du är välkommen hit om du vill någon dag.

Elisabet sa...

Tack! Ni är så himla goa och fina båda två! ;-) och era ord värmer verkligen! Så tusen tack!

Det vore jättekul och mysigt att få komma och hälsa på någon gång och se hur ni bor. :-)

Kram till er båda! :-)