onsdag 28 december 2011

Hemma...!?

Jag körde förbi huset idag, allt såg precis likadant ut men tänk va allt har förändrats..

Jag tänker på er ofta och saknar er!
Ni blev verkligen mamma och pappa, jag kände mig som en del av en familj. Jag kände mig värdefull och älskad.

Samtidigt blev jag så ledsen, ni var mitt allt men jag betydde tydligen inte så mycket.
Undrar ni aldrig hur jag har det idag? Hur jag mår, hur det går med skolan, kärleken och körkortet? Ni kunde inte ens svara på mitt brev... Undrar ni aldrig??

Ikväll känner jag mig ensam, jag saknar er och saknar framför allt känslan av att vara en familjemedlem.
Ingen extra mamma eller kurator utan en vanlig familjemedlem.

Åkte ut till bästa Jennie en sväng ikväll och spelade lite monopol så jag mår lite bättre nu och ska försöka sova.

Godnatt!<3

1 kommentar:

Maud sa...

GOTT NYTT ÅR goa Bettan!
Kram från Maud
PS. Kul att du kunde komma igår.