tisdag 28 juni 2011

Jaha ledig dag.. Vad gör man dårå?

Jo man tar ett extrapass på jobbet :D 
Jag trivs så himla bra på jobbet så det känns roligt när dom ringer och frågar om jag kan jobba extra. 

Har funderat på om det inte är det här jag vill göra i framtiden ;) Iaf den närmaste efter studenten. 
Dumt att jag nu flyttar till Örebro när jag har jobbet här, men jag hoppas kunna få ett liknande jobb i Örebro efter sommaren :D För jag ÄLSKAR det! 

Dock sover jag inte så bra än när jag har sovande journatt. Men det går förhoppningsviss bättre och bättre med tiden ;) 

Jag är väldigt glad och tacksam för mitt jobb! :D 

1 kommentar:

Maria sa...

Vad kul för dig att du fått ett sommarlov som du verkligen trivs med!
Gud är god, och det kommer Han vara i Örebro också, så oroa dig inte för framtida jobb.

KRAM/Maria