fredag 11 februari 2011

Fredag!



Idag har jag en riktig skitdag!!
Men en sväng med Madde på stan efter skolan piggade upp mig lite iaf.
Köpte dessutom en kofta, ett par leggings, nagellack och ett linne. Det tyckte jag att jag kunde vara värd.. Dessutom tycker jag inte att jag har några fina kläder :( Så jag behövde något nytt. Det bästa var att det var på rea så det gick endast på ynka 180 kr för allting!

Nu ska jag snart åka och öva med Charlotte. jag har nämligen blivit tillfrågad om jag kan sjunga med henne på en gudstjänst på söndag.. Så idag ska vi öva och sen direkt efter det är det vanliga gospelgruppen som gäller.

Imorgon ska jag ha kusinkväll med mina små sötiskusiner! :D Sen på söndag tänkte jag att jag skulle hinna med kyrkan i Linde på förmiddagen innan det är dax att åka in till stan och åka iväg för att sjunga.. Så det blir mycket åkande denna helg..

Hoppas ni får en fantastisk helg!

2 kommentarer:

Josefin sa...

Åhhhh tack vännen!!!
Hur går det för dig? jag är jätte nyfiken. <3

Anonym sa...

TGIF är en stor högtid ! ;D