fredag 25 februari 2011

Älskade finaste Tusse


Mitt hjärta brister och känns som om allt gått i tusen bitar!
Min fina underbara Tusse är borta :( 
Och jag hann inte säga hejdå för jag satt på ett tåg påväg ner till brorsan i Karlskrona..
Han fick en knöl för en månad sen men veterinären trodde det var en inflammation, men det visade sig idag på ett återbesök att det var cancer och att knölen växt från att vara stor som en tennisboll till att vara som 4 tennisbollar idag. Så Mamma och Kurt valde att låta honom somna in så han inte skulle lida. 
Jag kommer sakna honom så obeskrivligt mycket! 
Ibland kunde jag bara sitta bredvid honom på golvet när jag var ledsen och han fanns alltid där och han var alltid lika glad när man kom hem till björnhammarn..

Jag älskar dig! <3 <3 <3 <3 

Inga kommentarer: