måndag 18 juni 2012

Gokväll

Gokväll på er!

Har inte varit så aktiv här på ett tag pga allt som händer i livet. Det går så himla fort nu så jag hinner knappt med!

På ynka tre veckor har jag hunnit med ett avslutat förhållande, studenten, jobb, kurser och livet i övrigt.

Det krossade hjärtat gör fortfarande ruggigt ont vissa dagar och hade det inte varit så att kroppen hela tiden fyller på tårkanalen så hade tårarna varit slut för denna livstid. Men hjärtat börjar nog sakta men säkert ta igen sig..
Men nu har jag sagt det, att min framtida man får bannemig komma ridandes på en vit häst och fria.. För nu klarar inte mitt hjärta av några fler uppbrott.

Studenten var ändå fantastisk tack vare alla fin fina vänner och min familj som hjälpte till att förgylla hela dagen.. En obeskrivlig känsla att springa ut där på skolgården och veta att man klarat det, och inte nog med det så fick jag hyfsade betyg dessutom :) revansch!!!! :D

Jobbet går bra och jag trivs toppenbra!
Jag jobbar på ett boende för unga vuxna med olika funktionsnedsättning. Det är hur spännande som helst!
Det är inte alls vad jag hade tänkt mig att jobba med men det kommer bli en toppensommar!! :) Och jag håller tummarna för att jag kanske kan få mer jobb där sen till hösten :) Nu är i alla fall dom flesta utbildningsdagarna klara så nu är det bara tid på plats :)

Nu har ni som tittar in här ibland fått en liten uppdatering!

Ha det fint!

2 kommentarer:

Maria sa...

Genom allt.
Genom allt går Gud med oss - när allt känns toppen och livet känns för oss - och också Han är där när vi snubblar och går igenom djupa och stormiga hav.

Du är så fin Elisabet, jag hoppas att du vet det långt in i hjärteroten. Våga vara den du är, för den är den fina Elisabet :)
VARM KRAM TILL DIG

Maud sa...

Lycka till med sommarjobb och med resten av livet! I dag är första dagen på resten av ditt liv!
Med önskan om allt gott! Kramar från Maud