torsdag 13 oktober 2011

Nervös tjej!

Idag är det utbildningskontrollen som står på schemat. Jag är så grymt nervös..
Jag skulle egentligen behöva vara hemma och städa och greja men eftersom uppkörningen är bokad så kan jag inte hoppa över utbildningskontrollen idag. Uppkörningsdatumet är hemligt men jag skulle bli väldigt glad och lättad om det går bra. Jag vet inte vilket jag är mest nervös inför, att köra upp eller teoriprovet. Men jag ska försöka plugga mer teori nu några veckor så ska det nog gå :)

Sitter och försöker klura ut varför mina bilder blir så stora när jag bloggar via telefonen :S Jag kan ju inte minska bilden så hur gör jag för att få det att se snyggt ut? Någon som vet?

1 kommentar:

Maud sa...

Vet inte om det är någon tröst, men jag var också nervös när jag skulle ta mitt körkort. Jag gick på Lindeskolan då, besiktningsmannen sa att jag skulle köra mot Lindeskolan. Då sa jag, hur kör man då? Jag åkte bara dit varje dag, men frågade ändå hur åker man då!!!!!! Tala om nervös.Men jag fick mitt körkort med Guds hjälp!! Han kan hjälpa dej också! Och det är ju faktiskt ingen katastof om du skulle bli tvungen att göra om provet, hur många gör inte det!
Kram Maud (Maria B.:s mamma)