torsdag 25 augusti 2011

Shopping!!!

Nu är jag äntligen ägare av en Iphone 4 :) Har funderat på det länge men inte känt mig säker men idag blev det av.. Och snyggaste färgen blev det såklart! 

Imorgon blir det förmodligen en ny tv oxå..
Nu shoppar jag loss ordentligt, näst sista lönen har nämligen kommit och pengar är undanstoppade för både studenten och USAresa.. Så nu vill jag unnar jag mig lite shopping eftersom mitt lönebesked blev en fantastisk positiv överraskning idag! 

Nu ska jag titta lite på tv och sen sova.
Imorgon är det mössutprovning och det är vi alla grymt taggade inför! 
Tänk att det är inte så himla långt kvar, snart är jag färdigutbildad undersköterska och få jobba och slippa allt pluggande :D 


1 kommentar:

Maria sa...

Iphone 4 verkar faktiskt bra :)
Kul att kunna shoppa sånna tekniska prylar ordentligt ibland.

Tänk att du tar studenten nästa termin!!! Hur ska din studentmössa se ut?

Härliga kramar / Maria