tisdag 24 maj 2011

Flyttar tillbaka till Örebro..


Den här veckan är det dax att säga upp lägenheten här i Linde.
Det är med mycket blandade känslor som jag gör det, jag tycker supermycket om min fina lägenhet MEN det är för jobbigt att sitta och pendla... Det går inte ett år till :S

Så i Augusti flyttar jag tillbaka till Markgatan i Örebro. 
Det är en ungefär lika stor lägenhet som jag har idag.
Det blir skönt att kunna ta cykeln till skolan och inte behöva gå upp kl 5 på morgonen när jag börjar tidigt. 

Nu är det bara denna vecka kvar som är på allvar i skolan. Det är SKÖNT! Men stressigt. Nu ska alla uppgifter in och betygen ska sättas :S 
Ska bli skönt att få jobba lite i sommar istället för detta eländiga pluggandet ;) 

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för din fina kommentar <3
De tavlor som M&O hade på bröllopet hade jag i uppdrag att göra ;) If you wanted to know :)

Kommer sakna saknaden av en vän i Linde, men du hamnar ju inte till världens ände ;) Du får komma och hälsa på i Linde, gå på 37:an ....

Lycka till med alla uppgifter!
KRAM/Maria

Therese Svanbäck sa...

Jag kommer sakna dig, vännen! Hoppas dock att du får det superbra i Örebro!
Många kramar från lilla mig!