torsdag 17 mars 2011

Shopping!



Har en ledig dag idag och har precis klickat hem lite nya filmer och några födelsedagspresenter.. :)
Så himla smidigt att kunna sitta hemma framför datorn, jag har upptäckt att dom här veckorna jag har haft praktik har jag knappt gjort av med några pengar alls eftersom jag jobbar hela tiden och inte åker förbi stan varje dag som när jag är i skolan..

Så idag passar jag på att shoppa lite :D

Jag vet inte om jag har berättat det här men jag kör ju på LCHF dieten. Det är nog det bästa jag har gjort! Har aldrig mått så bra under en diet :D
Jag har nu kört det i 6 veckor och hittills gått ner 6,4 kilo.. Tyckte det var ganska segt i början men nu är jag ganska nöjd med resultatet på vågen :)

Dessutom går jag minst 35 min om dagen dom dagar jag ska upp till praktiken plus att jag går hela dagarna på praktiken.
Så jag hoppas detta håller i sig.
Jag har satt som lägsta mål att jag MÅSTE iaf ha gått ner 13 kilo till midsommar.. Men jag hoppas det går fortare ;)

2 kommentarer:

Therese Svanbäck sa...

Grattis, vännen! Du är en fantastisk inspiration för oss andra som inte direkt är några hurtbullar.
Vi tar och planerar en LCHF-kväll, tycker jag!
Ha en fortsatt bra praktik, min fantastiska vän! Kraaaam!

Elisabet sa...

Tack fina Tess!
Ja det är bara och kämpa på. Ibland går det lätt och ibland är man så himla sugen på en pizza så man nästan dör.. (typ som igår) ;) hihi
Absolut en LCHF-kväll låter toppen ;) Jag ska lära dig allt jag kan ;)
DU är fantastisk!
Kraaaaaaam!!!