fredag 17 december 2010

Julgodis

Idag har jag gjort årets julgodis :D

I år hemma hos Eliassons finns det 
Knäck, ischoklad, lakritskola, ballerinakulor och mintknappar..


För övrigt har dagen varit ganska dålig. 
Åkte till skolan för en utvärdering som tog 5 min sen slutade vi. Så jag åkte 2,5 timmes buss för 5 minuter i skolan :S

Jag har super ont i min mage pga magkatarr, huvudvärk och blir yr då och då :S No good! 
Så i helgen ska jag försöka ta det lite lungt. FÖRSÖKA iaf ;)
Imorgon ska jag göra en till sats knäck och sen hem och julstäda min lägenhet och sen fundera på vad jag ska baka för kakor till jul oxå! 

Jag vill inte ha jul iår :( Jag har ingen som helst julstämning alls trots allt julgodis och julmusik.. 
Känns lite tråkigt faktiskt :( Jag som älskar julen..

3 kommentarer:

Sandra sa...

Jag har ingen julkänsla jag heller :(
Vad som är värst är väl att jag INTE HAR NÅGOT JULGODIS!! BUHUU :(

hihihi <3

Elisabet sa...

Ååå trist! Julen blir liksom inte lika bra utan den där speciella känslan.. :( Jag brukar ha julkänslor hela december ju..

haha ja synd att du inte kommer till skolan på måndag, då hade jag kunnat ta med mig lite godis till mina favvotjejer ;) <3

Anonym sa...

Knäck käck :)