fredag 10 december 2010

HATAR HATAR HATAR

Varför i hela fridens namn ska det bli såhär?
Jag blir så arg och förvirrad. När man faktiskt gör någonting som ska hjälpa en själv på långsikt ja då blir det bara skit några timmar senare... WHY????

Ikväll kommer jag ligga i soffan under täcket och titta på tv och jag funderar starkt på om det ska bli min helg!

Dessutom hände något jätte konstigt idag...
När jag satt på bussen hem ifrån stan så fick jag plötsligt jättesvårt att fokusera blicken och jag blev jätte yr.. När jag gick hem från stationen var det jätte pinsamt för jag vinglade precis som om jag var full mitt på ljusa dagen.. jätte obehagligt! Men efter att ha vilat nån timme känns det lite bättre! :S Jätte konstigt! Men förmodligen var det väl stress eller nånting liknande..

1 kommentar:

Anonym sa...

NAssse är söööt :X